Mladi lavovi iz banjalučke advertising agencije Mania, pobjednici prvog "Young Lions" takmičenja u Bosni i Hercegovini, otputovali su na "Cannes Lions" internacionalni festival kreativnosti, gdje će se u sklopu "Young Lions Competition" takmičiti sa kreativcima iz čitavog svijeta.
"Young Lions" takmičenje u BiH prvi put je organizirano ove godine, u sklopu sedme Brending konferencije a u saradnji sa UNICEF-om. Takmičari su imali zadatak osmisliti PR kampanju za UNICEF. U ograničenom vremenskom roku od 24 sata trebalo je pokazati kreativnost na temu "Zaustavljanje nasilja nad djecom".
"Osnovna poruka koju šaljemo je da nikakvo nasilje nad djecom nije opravdano i da se svako nasilje nad djecom može spriječiti. Kao što su pokazale i studije, tjelesno kažnjavanje nosi višestruki rizik i ne donosi nikakvu korist. Nasilje ugrožava ne samo zdravlje djece, već i njihovu sposobnost učenja i izrastanja u odrasle osobe koje mogu zasnivati zdrave porodice i zajednice. Tjelesno kažnjavanje krši prava djece i neprihvatljivo je kao disciplinska mjera", izjavila je Geeta Narayan, predstavnica UNICEF-a u BiH.
Pobjednički rad agencije Mania potpisuju Danijel Tepšić i Dajan Javorac. PR kampanja "Slomi batine" koju su kreirali, poručuje "Batine su iz raja izašle. Da su valjale, tamo bi i ostale". Kampanja na provokativan način privlači pažnju i ukazuje na problem zlostavljanja djece te nudi rješenje za sprečavanje nasilja.
"Vodili smo se činjenicom da je ovaj problem široko rasprostranjen i duboko ukorijenjen u naše društvo, te smo se odlučili za kampanju koja diže prašinu. Privlačenje pažnje i podizanje svijesti o ovom problemu, ključni su aspekti naše PR kampanje. 'Slomi batine' je poziv svima da se uključe i daju svoj doprinos borbi protiv nasilja nad djecom. Integrisana PR kampanja, komunicira online i offline kanalima sa ciljnom grupom, roditeljima, ali i širom javnosti o tome da je tjelesno kažnjavanje djece čin nasilja, a ne disciplinska mjera", izjavili su iz pobjedničkog tima.
"Young Lions" takmičenje dio je "Cannes Lions" internacionalnog festivala kreativnosti, koji će se održati od 17. do 24. juna.
Partneri Brending konferencije:
Orbico, MarketMakers, Sberbank, Courtyard Marriott, Menprom, Manpower Group, Peugeot, Kolektiv d.o.o., Foreign Investors Council, HTC, Edward Bernays
Medijski partneri:
BiH: FTV, FACE TV, Al Jazeera Balkans, Euro Blic, RSG, Klix.ba, Business Magazine, Media Marketing, InStore, Dnevni list, Fena, Akta, Modamo.info, Media RES, Manager.ba, Onasa, Poslovnidnevnik.ba, Margo, Geneco, Parametar
Hrvatska: Plan B, Dnevnik.hr
Crna Gora: FOS Media
Srbija: Advertiser Serbia, Marketing Mreža, PRspective.rs, Youth Now, Designed.rs
Slovenija: Marketing Magazin
Nema komentara:
Objavi komentar